I'm back

Nu var det ett bra tag sedan jag gjorde ett inlägg här, ja faktist mer än ett år sedan, vad tiden går fort! Jag ska försöka göra lite fler inlägg men just när det blir ett måste så tar det tvärstopp för mig, därav kanske det en tid blir flera under många dagar medans det under en viss tid bara blir någon per vecka. Faktist så har jag tagit en paus ifrån datorn i över ett år till och med, men nu har jag varit liiite aktiv på facebook och idag kände jag att, nae nu är det dags att skriva "några" rader här, och här är jag :)

Så vad har hänt idag, jo Hugo och jag har varit ute i sommarstugan med mina föräldrar och morbror. Riktigt mysigt! Vi var även ute på en skogspromenad och då lekte livet för Hugo-plutt :) Mycket skuttande och nosande blev det vill jag lova.

Den helt underbara individ som gör mitt liv till det bästa, all den glädje han sprider och all den kärlek han ger mig är oövervinnerlig <3



1 kommentar: