Studenten

Återigen har det varit väldigt glest vad det gäller inlägg, tror nästan att jag slutar kommentera det snart ;)
Det är mycket som hänt den senaste tiden, bland annat att Hugo och jag tagit studenten och jag därmed är arbetslös. Hoppas innerligt att det går åt rätt håll i jobbsökandet relativt fort. Studenten var helt fantastiskt bra! Trots en något negativ inställning angående flaket om att det var pinsamt och tråkigt så dansade jag hela flakturen och hade sååå roligt! Där fick jag ;) Efter flaket så fixades det allra sista med rummet och jag har väl inte riktigt insett att jag aldrig mer kommer få flytta in dit igen. Livet fortsätter, Hugo och jag är på väg in i en ny fas :)



Partners in crime <3 ;)


Vill inte ta för många bilder där mina klasskompisar är med, i och med att jag inte frågat om de vill synas med här. Men jag låter denna bild säga allt! Trots att jag hade en negativ inställning till flaket så var det så jäkla roligt ;)


Hugos och min fina skylt <3

 Våra mössor <3

Denna bild är tagen tidigare under veckan, då man skulle ha studentmössan även i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar