Glaaad!

Som vanligt så är det här med att blogga inte min grej, eller det är kul men tiden finns inte känns det som. Nu har jag drabbats av världens jäkla förkylning så nu har jag massa tid ;) Då tänkte jag göra en liten allmän uppdatering och dessutom finns det en liten gnutta hopp att ta upp det här igen, men tyvärr, pauser är oundvikligt just nu :(
 
Skolan började för 4-5 veckor sedan, det går prima och jag tycker att allt blir bara roligare och roligare :) Jag rentav älskar skolan! Mina favoritämnen hittills är Hundkunskap 2 där vi just nu lär oss massage, och Djursjukvård 1, ja det säger kanske sig själv vad vi lär oss ;) Men det är så givande och jäklar vad jag lärt mig grejer på dessa få veckor som varit!
 
Hugo-plutt har fått två nya boxkompisar som han trivs jätte bra med, det blir världens pusskalas när vi kommer dit på morgonen :)
Ang. träning så håller Hugo och jag på att lära oss klicker för tillfället, tanken är att det ska bli ett redskap i vår träning också :) Annars är vi inte uppe i så mycket just nu. 
Ja som ni ser håller frillan på att växa ut, nu ska den bli låååång igen :) <3
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar