Långtråkigt

När man är van vid fart och fläkt så är det himla långtråkigt när man går hemma själv. Jag har inte haft så mycket att göra, tränade in lite klicker med Hugo, känns som att det går ganska trögt faktiskt...har en känsla av att jag helt enkelt inte klickar rätt. Jag vet inte hur jag ska ta mig vidare med andra ord!
 
Lite plugg har jag faktiskt tagit mig för i alla fall, pluggade immunförsvar och allergier hos hundar. Jag pausade lite och gick ut och fotade Hugo, samarbetet gillar jag, dessutom får han kommandon, övningar och stimulering för att han inte ska tröttna. Så det brukar uppskattas av både Hugo och mig :) Det hade dock varit roligt om det hade funkat att ladda upp fler bilder än en, men icke. Och dumburken är något som jag inte har tålamod med så jag ger upp!
 
Snart drar Hugo och jag till Norrköping igen, för imorgon känner jag mig redo för skolan!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar