En bra dag!

Praktiken är härlig med mycket trevlig personal och hundar. Så jag klagar inte :) Mina vanliga tider är 09.00-15.00 (om inget annat bestäms) men imorgon går jag till 16.00 då det ska inskolas två andra voffingar så de behövde lite hjälp att hålla det lugnt på dagiset.

Idag när Hugo och jag kom hem så gick jag ut i skogen och lade ett spår. Under den timme som spåret fick "gotta sig" började det blåsa som satan, men min duktiga hund löste det galant ändå :)

Även idag lade jag ett 60 meters spår men med godis i vart tredje steg, vilket var bättre :) Får se om jag får minska godiset ännu mer sen när det inte blåser ute. Hugo har ett riktigt bra tempo och är väldigt noggrann när han spårar, jag är så stolt! :)


Försökte få lite bilder på Hugo i löven MEN det var så mörkt ute så inga bilder blev bra, alla blev antingen suddiga eller mörka. Vi gör ett nytt försök någon annan dag ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar