Fixat och donat

Ja ikväll har jag städat och fixat iordning på rummet, jag är inte klar men det känns mycket bättre. Det blir lite annorlunda när man vanligtvis bor i Norrköping mer än hemma, under helgen känns det som att man bara är hemma och vänder, dessutom är städning ingenting jag vill ägna mig åt då.
Det blev lite mer organiserat bland Hugos saker MEN ett stort problem är att allt inte är samlat. Lite saker är på en hylla, lite andra saker är på en annan hylla m.m. Allt är inte ens i samma rum :o Jag skulle vilja ha en egen byrå till Hugo, men det får vänta några år ;) Skönt att hans hygienpryttlar är på sin plats i alla fall, med mycket bättre ordning än innan :)

Orkar jag så blir det mer fix imorgon, men risken finns att orken är någon annanstans, jag ska nämligen öppna på dagiset. Men vi får se :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar