Hundmässan

Hundmässan var fantastisk, många vackra raser som visades upp. Det var härligt att se alla pudlarna, hjärtat dunkar lite extra då <3 Mycket trevligt folk att prata med och få information och råd av. Det enda som jag hade velat se mer av är freestyle men jag är super nöjd med lördagen! Trevligt sällskap hade jag ju med <3 :)
Hoppas på att spårpinnar, sele, kläder med hund/pudel motiv och smycken finns på nästa ställe med :) Kanske att det får följa med hem då.
 
Gratis-saker. All hundmat jag fick som prov gav jag till min kompis i och med att Hugo är så kräsen, hon fyllde en hel plastpåse med godis till vovven ;) För mig blev det mest olika informationsblad.

Blev lite saker köpta i alla fall, mest nödvändiga saker.

En liten pip som ska användas i träningen :)

BARF foder köpte jag också som jag hoppas att Hugo ska tycka om, den gröna påsen blev det 3 stycken av. Korven är vom som vi ska börja med för att han ska vänja magen vid det. Bettie tycker att det luktar väääldigt gott :)

1 kommentar: