Julafton!

Det har varit en mycket trevlig julafton med mycket prat och skratt. Jag är så glad att jag har just min familj <3 Jag har haft en suverän dag med god mat och julklappsöppning :) Jag kan inte vara mer nöjd.
 
Innan gästerna kom tog Hugo och jag en längre promenad och att se hans små fnatt ger en sådan energi. Han har inte fått lika långa promenader som för ca 4 månader sedan då jag inte hunnit med på grund av allt plugg så nu passar vi på <3 Det märktes på honom att han inte har fått promenader i samma utsträckning, med så jäkla mycket energi som han hade. Och vad han busade, det var mig en glad hund :)
 
Min trogne kompanjon <3

-Hörru morsan, jag tror fasiken att jag såg en fisk simma i vattnet, kom fort!!!


Suddiga bilder MEN han ser helt tokig ut när han busar, benen far åt alla håll och kanter och han ser "platt" ut i luften, galen blick får han med :P Min tokiga glädjespridare <3

-Här brudar ser ni en riktigt gentleman på snart 4 år, inga kulor kvar men manligheten sitter i flugan! Kontakta morsan vid intresse ;)
 
Hugo skrutt redo för julklappsöppning :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar