Ett tag sedan...

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, det har varit mycket som hänt så tiden har inte funnits till men nu är vi tillbaka!

Vart ska man börja...
Jag var på My Dog nu i helgen och sov på hotell, väldigt kul måste jag säga! Min kompis ställde ut sin super fina tollare som kom 2:a och fick ett excellent.
Jag tittade lite på pudlarna och jädrar vad de är fina i sina snygga frisyrer! Hjärtat bultar lite extra när man får syn på en pudel.

Lite shopping blev det med, ångrar att jag inte köpte en hel del faktiskt men men, det kommer fler tillfällen :) Bland annat ångrar jag att jag inte köpte en speciell tandborstshandske som verkade toppen. Även en jacka från SKK. Samt softshell byxor och jacka. Ja visst hade jag fått prioriterat men jag gick och suckade efter det, nu spanar jag in det på internet så får vi se hur det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar