Hugo - beach boy

Vilken underbar dag det har varit. Solen och värmen har verkligen varit med oss. Idag blev det ännu en liten utflykt. Idag lyckades jag få i Hugo i vattnet ännu mer och det slutade med att han blåste bubblor i vattnet, grävde i sandbotten och viftade på svansen som en tok! Det ser ut som att man kan få honom att gilla vattnet, med rätt hjälpmedel. Det syntes att han ändå tyckte att det var både skönt och roligt tillslut.
 
Idag så blev Hugo getingstungen i bakdelen någonstans. Han var riktigt låg efter och fick spelet emellanåt och for runt som en galning, nafsade sig själv i bakdelen och höll på. Jag hittade dock ingen svullnad eller något när jag kände igenom honom. Och tyvärr så var det i min säng så nu tycker han att det är mindre trevligt att ligga i min säng, om han inte får ligga på mig. Men det lär väl släppa snart hoppas jag. Den satt fast i hans päls och han försökte få bort den med munnen så det var en jäkla tur att han inte blev stungen där. Usch, en sådan här dag med få kliniker öppna kan det bli himla tråkigt.
 
 
 
 

 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar