Nyårs uppdatering

Gott nytt år gott folk!
Jag tänkte uppdatera kring Hugos reaktion kring fyrverkerierna. Han klarade av detta över förväntan faktiskt! Dock så hördes det inte mycket ner till vår källare med tvn på. Han reagerade ändå lite på smällandet och tittade oroligt runt omkring. Han kröp så nära mig som möjligt, han skulle ligga uppe vid min hals och titta sig omkring. En tid efter då raketerna och smällarna slutat så vågade han sig inte upp först men efter ett tag tog han modet till sig och fick göra lite kommandon för godis. Svansen och hela han höjdes mer och mer efter lite "konster" och godis. Vi gick ut och kissade och det var inga problem alls! Jag är så nöjd <3


Var det naturläkemedlets förtjänst? Eller var det tack vare feromonhalsbandet? Kanske var det tack vare bomullen i öronen? Eller all annan förberedelse? Eller kan det ha varit för att folk var bättre på att hålla sig till kvällen med att smälla? Kan det ha varit allt i kombination? Jag kan inte till hundra procent säga VAD som faktiskt hjälpte honom i år men vad det än var så funkade det och detta gör jag om till nästa nyår!

Nu håller jag tummarna att folk har bränt av varenda jäkla satanstyg så att det är lugnt imorgon och att han förblir såhär harmonisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar