Oförskämt söt!

Jag känner att åtmindstonde två bilder som är tagna i oktober måste läggas upp här, jag vill visa Hugos tröja som är perfekt då kylan sakta men säkert börjar smyga sig på, och dessutom så är han så oförskämt söt! :) Tyvärr så har jag väldigt få bilder på min skoldator så bilder får hämtas på andra ställen.


-Mmm, kolla morsan, käääk!

Och så kom jag plötsligt på ett tips att ge! Denna tröja är köpt på Ö&B, den var dock alldeles för stor för Hugo så han hade kissat ner tröjan vid magen. Då gjorde jag som så att jag tog gummiband som används när man syr och har sig, det sicksackade jag genom tröjan vid magen, runt själva öppning och knöt sedan ihop båda ändarna. Och gummibandet syns inte alls. Jäkligt enkelt och nu passar den perfekt! :)
Och som jag tidigare nämt så är jag urusel på att förklara, hade jag själv läst denna förklaring hade "de små" fått jobba ihjäl sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar