Puuudlaaar!!!!!

Jag vill faktist rekommendera en titt in på zalando.se för alla pudel älskare.
Ni vet den där otroligt jobbiga men på sätt och vis underhållande reklamen på tv om zalando.se, karl som varnar andra karlar att deras fruar inte ska gå in på Zalando har väl ingen missat haha. Nyfiken som jag är så undrar jag ju såklart om dem har några pudelsaker, och gissa vad, det har dem!!!

En sak (hittills) har jag beställt och det är en mobilväska från märket Poodlebag, eller om det heter Entertainbag. 119:- kostade den och den är SÅ FIN!
Dem säljer även väskor och en plånbok från detta märke. MEN runt 1000 spänn tillåter inte min ekonomi att punga ut för en väska.

Denna har jag, finns även i vinrött och pudeln är inte fläckig på andra modellen
.
 
Dem säljer även t-shirt och stickade tröjor, samt klänningar med pudlar på. Från detta märke säljer de ut många kläder, bland annat dem med pudlar på. Den här t-shirten funderar jag på och priset på denna är 179:-. Just kläder är dock svårt med storlekar tycker jag, dock så har dem ju faktist gratis frakt och retur, men ändå. Det måste väl ändå vara okej att unna sig detta när det handlar om pudlar;)
Måste tillägga en sak till, dem har även MASSA andra hundtröjor som jag med gärna skulle vilja ha så är man ute efter snygga tröjor med hundar på så bör man ta sig en titt :)
Bilder är lånade från Zalando.se
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar