Nu är jag här igen! :)

Fyyyy vad jag är dålig på uppdatering här på bloggen, det är skamligt!!! Men men, skolan och hälsan måste komma först :) Ja vad händer just nu i livet kan man ju undra... Hugo och jag bor numera i Norrköping på ett elevboende, vi trivs super! Härligt med några meters gångavstånd till skolan, man har mer ork både i skolan och efter. Plugget går bra med andra ord.

Hugo tycker dock att det där rummet jag lämnar honom i efter morgonpromenaden är mindre roligt, han vill hellre följa med matte. Men när hans boxkompis är där som är en pomeranian på 7 månader funkar det bättre. Än har han inte varit med på så många lektioner men det kommer, han skäller lite på vissa hundar till en början men tystar sedan med några tillsägningar från matte och tycker sedan att det är jäkligt kul!

Massa agilityhinder har vi provat under raster och så, vilken han älskar! Han visar STORT intresse för det och är bara allmänt lycklig när han får hoppa, balansera osv haha :)
Kort och gott så har vi det underbart, jag och min Hugo <3

Denna bild togs innan all snö kom, vilken förhoppningsvis syns ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar