Dollar Store

Idag besökte vi bland annat Dollar Store i Eksjö, så mycket fint och billigt! Det är som ett litet Ullared skulle man kunna säga :) Super bra och rolig affär, rekommenderas starkt att åka till om man har vägarna förbi. Deras priser är alltid jämna priser, allt kostar 10:-, 20:-, 30:- osv.

Fina rosetter till Hugo, vet dock inte riktigt vad jag ska göra med dem rosa och gula. Kul att köpa ändå då priset var billigt.

Bäddset till Hugos säng i smide, bilder kommer. Även en söt dyna köpte jag.

Gardinstång för bara 50:-

Jätte söta torkhanddukar fanns också.

Dessa lampfötter funderade jag på en lång stund om jag skulle köpa tills jag flyttar hemifrån men samtidigt är det nog bäst att vänta. Sedan upptäckte jag att mamma gick omkring med dessa i korgen :P

Blev lite mer smått och gott också såklart, rekommenderar verkligen ett besök! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar