Säng i smide

Nu är fönstrena puttsade, golvet har jag dammsugit och lite annat fix har jag styrt med.
Även bytt "sängkläder" i Hugos säng till det som jag fyndade på Dollar Store, ska dock fixa till det under till så att det inte hänger ner. Tycker att det blev mycket bättre med det ljusa, passar ihop med resten av rummet. Funderar fortfarande på om stommen ska målas vit, hmm...

Anledningen till ljusskillnaden är att den första bilden är tagen på kvällen och andra bilden är tagen i dagsljus utan blixt.

Sängstommen köptes på en loppis för 100 kr, fattades även en del längst upp men där satte jag dit en liten krona tills vidare. Några veckor senare hittade en familjemedlem denna säng på blocket, med alla delar kvar för 1500 kr, känns som att jag gjorde ett fynd faktist ;)

"Före"


"Efter"
Ser bättre ut i verkligheten, då är det lite beigare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar