Shopping i Tranås

Det har varit en himla trevlig dag i Tranås, min brors flickvän fixade tacos och bjöd oss på till middag och det var jätte gott! Här hemma äts tacos alldeles för sällan. Även besök i affärer blev det, dessvärre var dem flesta loppisar stängda och i den som var öppen fanns det inte mycket att ha.

Dock så ångrar jag att jag inte köpte en så otroligt fin ljuslykta i vitt med grenar runt om, SÅ FIN! Ångrar också att jag inte köpte ett rums spray och en tvål. Det var dessutom relativt billigt, men men. Hoppas att vi åker till den butiken igen. Allt detta fanns inne på Ingers blommor i Boxholm.

Fick även med oss två ostar ifrån Boxholm ost, super goda!

En pytteliten storHugo!

Titta vad jag hittade!!!! Bollarna som jag letat efter i massa djurbutiker, och så fanns dem i Tranås! Dyrare än i Ullared men vad förväntar jag mig, och det är de värt med tanke på att dem så hållbara och bra :) Köpte tre stycken så har vi dem i reserv ifall att den andra skulle panga.

Även ett extra bäddset till Hugos säng, fast med små moln. En liten bebisfilt blev det med, får se om den ska hänga över någon stol eller om den hamnar i Hugos bädd eller vart den ska vara...hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar