Fjärilar och myror

Att fota vackra fjärilar och blommor är så härligt, man blir inne i sin egen lilla värld på något vis. Dessvärre var dem lite svårfotade då dem inte satte sig där jag tyckte ;) så vissa blev jätte mörka. Men det är inte hur bilden blir som spelar roll utan känslan när man tar bilderna :)

När jag står där heeelt i min egen lilla värld bland blommor och fjärilar känner jag att det börjar sticka och svida som sjutton på benen och när jag tittar ner står jag i ett bo med PISSMYROR!!!! "WÄÄÄÄÄ" lät det och jag hoppade och stampade för att få bort dem jäklarna! Och efter att ha återhämtat mig från denna traumatiska upplevelse( ;-) ) ställer jag mig på att annat ställe. Och det börjar klia, jaha då står jag bland myror igen men svarta myror så det var inte så farligt. Efter att ha skakat bort dem byter jag ställe, jaha det börjar klia återigen, ja där kryper dem förbannade myrorna igen. Va i helsike, har dem okuperat hela jäkla trädgården eller... Svar, ja! Nu när det är så varmt kommer dem småjäklarna upp. Fy sjutton!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar