Trött

Ojoj, nu har jag äntligen en chans att göra ett inlägg. Det har varit fullt upp, igår kom jag hem vid halv två på natten efter att ha flyttat åt min bror och hans sambo. Idag åkte mamma och jag vid halv elva för att hinna prova sele till Hugo för att jag sedan ska vidare till Tranås och hjälpa till att flytta. Och vid 19.00 kom jag hem. Man blir så jäkla slut men om man glädjer någon annan, ja då är det värt det!

Hugo fick vara hemma idag då jag märker att han blir riktigt stressad, dessa tecken har jag sett förr. När min mormor gick bort i år så flyttade vi grejer från hennes lägenhet, bar in och ut, fram och tillbaka, var stressade och irriterade, och så många andra känslor var inblandade då min mormor betydde och självklart betyder otroligt mycket för både mig och andra i släkten. Och även Hugo blir stressad, det visar han genom att skälla på allt och alla och även andra små signaler ser jag. Så han fick vara hemma med mamma och pappa idag. Det gjorde honom gott! :)


Här var rally-kalle i farten ;)

Fast skjuts är nog bäst!


En trött kille i soffan medans vi flyttade.

Bilderna är tagna igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar