Sjuk

Ja nu var det ett tag sedan det blev något inlägg här, men skolan har tagit så mycket tid, jag kommer inte hem förrän runt sex, sju på kvällen och är halft död! Därav kommer det tyvärr bli såhär, iallafall i början när jag inte är van. Jag har dragit på mig en rejäl förkylning och börjar känna mig bättre så jag orkar med att sitta här, konstigt när man träffar en massa människor ;) Och det är första gången som jag känner att jag bara vill bli frisk så att jag kan åka till skolan, jag missar så mycket kul. Skolan är heeeelt underbar, älskar allt där! Det finns runt 50 hundar. Lamor, iller, tama minigrisar, ormar, ödlor, kaniner, marsvin, gerbiler, sköldpaddor m.m. Så mycket djur som man får gå till under rasterna. Pendlingen är dock lite lagom kul så efter att detta inlägg är publicerat ska jag leta boende, får se hur det blir med det. Det känns spännande med nya kapitel i livet, som jag definitivt inte räknat med :)

Lite pyssel har det blivit idag, plockat lite blommor från fjärilsbusken.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Ät vitlök och ingefära! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)
      Ja ingefära har jag hört ska vara riktigt effektivt när man är förkyld.

      Radera