Aktivitet

Idag i skolan har vi haft mestadels praktiskt, körde bland annat allmänlydnad med våra tilldelade hundar i ett enskilt arbete som vi ska göra. Jag har då en storpudel, hon är så otroligt fin och mysig :) Hon var dock inte här så jag fick låna en Newfoundland hund som också är jätte mysig. Snacka om storleksskillnad att gå från en dvärgpudel som är 29-30 cm i mankhöjd till en som är ca 70 cm i mankhöjd haha :P
Efter att ha sovit i ca 3 timmar kände jag mig mer på banan och då begav sig Hugo och jag ut på en promenad och så gjorde vi en avstickare till en "aktivitetsbana".

Hämta dummys, Hugo tyckte att det var roligare att tugga på dem än att ge dem till matte igen.

-Men morsan, lade du ner dem igen?

Hoppa över och krypa under stockar, gå slalom, inkallning m.m. är några av de aktiviteter vi gjorde.


Godisgömma.
 
På vägen hem hittade Hugo en tjock träbit som han ville bära hela vägen hem, in till mitt rum. Så nu har jag en träbit på min hatthylla haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar