Trax

Jag vill verkligen upplysa om denna svenska och otroligt smarta uppfinning. Det är en GPS som du sätter fast på hundens halsband. Du kan då följa din hund via en app på mobilen. Du kan exempelvis markera ett område, om hunden springer utanför detta så varnas du på mobilen. Den är även stöttålig och vattentät. Den funkar även att sätta fast på ditt barn och i de flesta sammanhang. Den kostar ca 1500:-. Vilket enligt mitt tycke är väldigt billigt och värt för en sådan fantastisk manick :)

Mer info om denna produkt hittar ni på Trax 4 You.
Det finns även en video på deras hemsida som rekommenderas att se på om ni blir nyfikna.

1 kommentar:

  1. Han tycker katter är äckliga och ligger och morrar. Han skvallrar om han ser en katt rätt tidigt så därför kan jag alltid hålla koll på honom. Så han gillar inte katter. Julius bryr sig inte och är nog rädd för katter om det skulle komma till kritan ;-)
    Men som sagt, jag vill inte ha någon annans husdjur på min tomt, det avskyr jag.

    SvaraRadera