Hos farmor...

Idag kom jag inte hem förrän 22.00 från farmor, har varit en myyycket trevlig och rolig dag! Hon blev nog glad för sina presenter också, bland annat så fick hon en matkorg med närodlade produkter från oss :) Och ja när jag skulle föra över alla bilder så upptäckte jag att jag har tagit 380 bilder idag :o Hur gick det till haha, men fina bilder på nära och kära vill jag lova att jag har. Men nu är jag värre med förkylningen igen, har en jäkla hosta och sådant :( Hoppas verkligen att det är bättre imorgon. Men i det stora hela så har dagen i alla fall varit toppen!



Mycket gott blev det att äta, även vanlig tårta och smörgåstårta m.m.
 
 
Hugo fick inviga sin aktiveringsboll även fast att han fyller på onsdag :) Den var mycket bra och väldigt uppskattad. Helnöjd!


Min finafina voffe <3 Sitter och spanar på ett småkryp.


Härlig utsikt hade vi också från trädgården

Och mååånga fina blommor hade kommit upp

Hugo hade paxat en fotdyna som han helt klart tyckte var hans :P

Idag plockade jag årets första fästing från farmors kissemisse, usch och blä. Dags för fästingmedel på Hugo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar