Födelsedagsfin

Jag blir så otroligt uttråkad av att bara vara hemma och inte ens kunna gå ut på promenader, jag behöver sysselsättning annars blir jag bara jobbig och med alldeles för mycket energi som jag inte vet hur jag ska bli av med. Då bestämde jag mig för att bada Hugo och det uppehöll mig i några timmar :)

Så nu luktar han gott, förutom att klippningen är den värsta jag någonsin presterat så blev det ju bra haha. Hugo ser helt enkelt ut som en tokpudel nu. Äsch, det kan inte alltid bli fint ;) Imorgon kommer mina åsikter om det nya schampot som jag har testat.

Här kanske man inte riktigt ser vad sjutton jag håller på med, men det ska föreställa en handduk, Hugos ben, min tumme samt en liten del av munstycket till en fön ;)

Okammad voffe

Här ser vi en trött pudel med backslick ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar