Dagen i bilder...

Idag slutade vi skolan vid lunch så jag och en kompis gick ut och lade spår åt varann, sedan tog vi en långpromenad och hundarna fick busa i mer än 2 timmar. Sedan gav vi oss på spåren. Hundarna var så duktiga, det hade dock blåst ganska kraftigt och det märktes på hundarnas spårning.

Idag körde Hugo och jag ett kortare spår på 30 m, vi "utökade" det genom att det var en kompis som lade det och hon lade godis enbart i slutet av spåret. Det gick galant! Han slog lite i slutet av spåret men kom tillslut på rätt bana igen. Han är så duktig, min vackra, älskade, underbara vän <3
 
Här kommer endel suddiga, och endel mindre suddiga bilder ;)
 


-Blääää, du kan inte ta mig, matte!

Fyllehund!
Tyvärr blev bilden suddig

Här lägger jag spår åt min vän

Duktiga Camilla och Ailu
 

Min snygga kille, redo att arbeta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar