Stress, stress och ännu mer stress

Ett prov, en redovisning och en bokanalys avklarad denna vecka i alla fall, provet och redovisningen kändes bra men bokanalysen känns inte bra alls. Jag fick inte in tillräckligt med egna argument och åsikter, men vi får väl se.

Ja just nu är det riktigt jäkla mycket i skolan, ibland undrar man hur fan man ska ta sig igenom allt. Men det är "bara" att bita ihop och göra det bästa av situationen...
Det känns som att jag inte hinner det jag vill göra, utöver skolan. Känns lite som att Hugo hamnar i skymundan så nu är det dags för mer egentid för vår del, det är dags att lägga 99,9% av min fokus under promenader på BARA honom <3 resterna 0,01% läggs på att veta vart jag går och se till att inte snubbla ;)

Idag har jag pluggat historia, har ett prov på måndag. Efter detta inser jag att jag INTE ska läsa samhäll och historia i årskurs 3. Det är så förbaskat tråkigt och ointressant just nu!!!

Vi har också placerat ut singel där en liten "uteplats" ska bli. Kul att komma ut och göra någonting annat idag med mina päron <3 :)

- Kom igen nu morsan, hugg i! Inte ska jag väl behöva göra allt...
 
-Sådär ja, fixat och klart, och vad sjutton ska man med fruntimmer till...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar