Paket, tjoho!

Idag kom mitt paket från Zooplus. I detta paket fanns en bilsele till Hugo och godis som de bjöd på. Godiset hamnar antagligen hos någon kompis istället då jag är noga med vad jag ger Hugo.

I en av våra bilar går det inte att ha bilbur så jag beställde en krocktestad sele istället som är svensktillverkad. Selen heter ALLSAFE. Dock är den väldigt stor vid bringan men i och med att det är kilo man går efter när man använder denna bör det ju inte påverka funktionen. 0-15 kg är SMALL så att ta fel vore väl omöjligt i mitt fall. Hur som helst så har jag skickat iväg en förfrågan lite här och var :)


Selen är också försedd med reflexer och tjockt vadd.  Den kan även användas som vanlig sele, även i spår och sök. Många som spårar vill gärna ha en fast sele och då rekommenderar i alla fall jag denna. Den verkar super bra att ha vid alla tillfällen om man nu inte har en liten fjutt som jag har ;)

På zooplus är den billigast, just nu 449 kr. Och jag lägger gärna dessa pengar på en sådan sak, istället för 200 spänn för en som inte ens håller vid en krock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar