Dåligt med inlägg...

Jotack, jag vet!
MEN har man haft en sjuk hund så har man, antagligen inflammerad tarm och det slutade i att matte och hund fick tre sömnlösa nätter, istället gick vi promenader, gick framåt och tillbaka här utanför måååånga gånger, och jag fick sitta ute på trappan mitt i natten. Framåt 8-9.00 fick jag sova relativt ostört, så den tid jag inte var ute med Hugo så sov jag.
 
Så nu går herrn på veterinärfoder för känsliga magar, som han faktiskt äter och tycker är gott. Dessutom får han valpfoder just nu, i och med att han är så smal så gör det inget. Hoppas innerligt att det håller i sig och att han äter det!

Ingen träning eller längre promenader har det blivit heller :( Känns riktigt tråkigt och det märks på Hugo att han har alldeles för mycket energi som ligger och trycker.
Idag tog jag fram klickern så liiiiite träning fick han, men han har som sagt mycket energi så han hade helt klart problem med att fokusera på träningen.

En hel del har hänt under denna tid och det kommer vartefter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar