Hund, hund, hund...

Skolan var väldigt rolig idag, jag gjorde ett prov i Hundkunskap 1 som faktiskt kändes riktigt bra :) Sedan gick vi ut med hundarna i skogen och skulle köra lite aktivering, man skulle då vara två och två på en hund och instruera sin kompis. Det var också väldigt kul.
Hugo fick hoppa hinder, träna balans, inkallning, godissök i all dess form och leta olika föremål som man hållt i. Det tyckte han var kul :)

Hugo och hans boxkompis har fått en ny vän inne hos dem, en annan svart dvärgpudel. Jag vet att Hugo gillar den hunden väldigt mycket, hoppas att det funkar lika bra inne i boxen då :)
Det är dock väldigt tråkigt när jag och min kompis inte blir informerade om att det tillkommer en inne hos dem, sedan vill ju jag veta vilka det är som provar hundarna tillsammans. Just nu känns det inte helt toppen måste jag säga men jag får se vad jag får för svar av de ansvariga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar